Şimdi Ara

Xbox Series S Console - 512GB 3.700 TL Tükendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
1
Favori
15.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 63
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Quesnay (32 mesaj) dragontool (19 mesaj) Mr.Blof (12 mesaj) Bay Robot (11 mesaj) Faithful Blood Day (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (44 mesaj) Mobil (68 mesaj) Mini (7 mesaj) (16 mesaj) (56 mesaj)
  • @
9 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Xbox Series S Console - 512GB 3.700 TL Tükendi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2648 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukleniyor -- 19 Temmuz 2021; 20:27:30 >



  • Aynen kardeşim aynen, kıskanıyorlar bizi falan dersin sen şimdi.


    Matematikten girmişsin hadi buyur, kendisi ve eşi 1600€ alan asgari ücretli alman aile dediğin gibi 250 € mutfak masrafi yapıyorsa 3200/250 hesabından maaşının 12de biriyle aylık mutfak masrafını çıkarıyor. Bizim asgari ücret alan ailenin maaşının 12de biri 450 lira. 450 liraya aylık mutfak harcamasına yetirebilen beri gelsin.


    Ayrıca klasik kafalarla direkt asgariye bakıyorsunuz. Asgari ücret bir ülkenin en vasıfsız işi için ödediği maaştır. Ancak bizim ülkemizde mühendise bile asgari ücret teklif edildiğinden ülkenin %43ü asgariye çalışıyor. Ama bu oran almanyada yalnızca %1.8'dir. Yani ava giderken avlanmak istemiyorsanız matematik işlerine girmeyin. Şahlanıyoruz falan diyin siz sayısal alanlar size göre değil belli.

    Almanyada asgari ücret 1600 euro Türkiyede 2800TL Almanyada xbox s 280 euro Türkiyede 3300TL Almanyada bir kişi asgari ücret ile 5 adet xbox s alabiliyorken Türkiyede bir kişi asgari ücretle xbox s alamıyor. Vergi mergi olaylarına girsen ne olur girmesen ne olur

    Alamanyaya gelmeyin yeğen, bizim düzenimiz orada olmasa biz de Türkiye’de yaşardık.

    Alamanyacılar yine başlamış yalan dolana.

    Atalarında dediği gibi "Dinime küfreden bari müslüman olsa"


    Profile bak sırf ucuz fırsat kovalıyor ancak gelmiş millete almanya pahalı yeğen goygoyu yapıyor.


    /Login?returnUrl=https%3a%2f%2fforum.donanimhaber.com%2fActivities%2f99939


    https://i.imgur.com/lPZiINm.png



    Ne yiyip ne içiyorsan acilen bırak,iq seviyen ayakkabı numarandan küçük hale gelmiş çünkü...

    hocam hesabınız doğru olabilir fakat küçük bir oran için doğrudur. İstatistiklere bakarsanız almanyada asgari ücretli çalışan oranı %2 civarıdır; ülkemizde ise %50 üzerindedir. Yine çok iyi bir veri olmayabilir fakat Almanya maaş ortalaması 4000 euro civarıdır. Gördüğünüz gibi siz hesabı almanyada çok az kimsenin aldığı bir ücret üzerinden yapıyorsunuz.

    Konsol almaya niyeti olan da alsın, f/p olarak daha iyisi yok.

  • Yüzbaşı
    266 Mesaj

    280 euromuş. ulan alamancılar beleşe yaşıyonuz valla benim haftalık mutfak harcamam 300 lira

  • Yarbay
    5620 Mesaj

    çok güzel fiyat.2 ay önce 3800 e falan geliyordu

    |
    |
  • Yarbay
    5570 Mesaj

    |
    |
    [email protected] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2648 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    |
    |
    [email protected] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yukleniyor

      

    |
    |
  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    Fiyat iyimis para olsa alırdım :)
    |
    |
  • Yarbay
    3948 Mesaj
    Türkiye de Garantisi geçiyor mu veya garantisi var mı
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i_brahi_m

    Türkiye de Garantisi geçiyor mu veya garantisi var mı

    microsoft global garanti sunuyor.ama 1 senemi 2 senemi tam bilmiyom

    |
    |
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Sepette 3379₺ şu an. Üstelik worldpuan kampanyası da var. 2 kart kullanılırsa 3179₺ yapar. Oyun bilgisayarım olmasına rağmen düşünüyorum şu an.
  • Yarbay
    5948 Mesaj
    boku çıktı daha ne kadar düşecek ya vurmayın yeter artik öldük
    |
    |
  • Teğmen
    200 Mesaj
    Daha da düşecek diye almaya korkuyorum.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    679 Mesaj

    harbi, 280 tl olsa nasıl alırdık de mi

    |
    |
    AdRenaLime kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj

    Almanyada 3 oda ev kiraları 1500 euro civarı, fatura vs. 2000euroyu buluyor barınma ihtiyacı, yemesi içmesi s.çması hariç, 280€=280tl değil yani..


    Bu arada sadece 2 kişilik küçük bir ailenin mutfak masrafı da 250euroyu geçiyor bu arada Almanyada asgari ücret 1600€ civarı


    yok bizde maaş şöyle, yok vergi böyle olayına girmiycem, yani gözde fazla büyütmeye gerek yok, alman o eurolarla buraya gelirse kral, orada vezir bile olamaz o eurolarla :D

  • Teğmen
    131 Mesaj

    3 oda evde kalan birinin büyük ihtimal eşi de çalışıyordur zaten Almanya'da asgari ücretli oranı çok düşük.Genelde en basit düzeyde çalışanlar bile brüt 1750-2000 Euro arası alıyor.

    |
    |
    Dj_Mami kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sta07

    3 oda evde kalan birinin büyük ihtimal eşi de çalışıyordur zaten Almanya'da asgari ücretli oranı çok düşük.Genelde en basit düzeyde çalışanlar bile brüt 1750-2000 Euro arası alıyor.

    Doğrudur polemik olsun diye yazmadım, insanlar çok yalnış düşünüyor başka ülkelerdeki refah olayını, oysa sürekli kitlesel protestolar oluyor yaşam şartlarından dolayı, bu arada brüt maaş vergi vs. kesilmemiş maaştır, 400-500 arası kesinti oluyor, insanların eline geçen maaş NET maaş olarak adlandırılır, brüt değil.

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
nevşehir escort
kayseri escort
sakarya avukat
webmaster forum
buca escort bayan