Şimdi Ara

## UPS İle İlgili Her Şey (Kesintisiz Güç Kaynağı) ## [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.213
Cevap
94
Favori
650.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 24 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1853
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2356
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 647
  • Favoriye Eklediklerim 94
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kerem (2356 mesaj) mito1172 (283 mesaj) alperian (149 mesaj) C.E.L.L. (115 mesaj) neommy (101 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2396 mesaj) Mobil (609 mesaj) Tablet (84 mesaj) (2 mesaj) Mini (33 mesaj) Uygulama (51 mesaj) (3 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Diğer harici bileşenler >> ## UPS İle İlgili Her Şey (Kesintisiz Güç Kaynağı) ## [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj

    1000va lık bı ups aldım ama ara sıra ups den çıt çıt sesi geldikten sonra monıtorden ekran gidip geliyor. Sebebi ne olabilir?

  • Yarbay
    12464 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkbora

    1000va lık bı ups aldım ama ara sıra ups den çıt çıt sesi geldikten sonra monıtorden ekran gidip geliyor. Sebebi ne olabilir?

    UPS marka model neydi transfer süresiyle alakalı olabilir, sadece monitörmü kapanıyor yoksa ekran kartından görüntü gidip geri gelip radeon ayarları sıfırlandı gibi bir uyarımı çıkıyor?

  • Yarbay
    12464 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: speedycruiser

    Merhaba, bir güncelleme ve bir soru.

    Apc yada schneider electrick easy ups diye geçen bvs1000 model ups aldım. Ps5 ve monitörüm için. Sorun yok, oyun açıp gücü kestim. Ps5 kapanmadı. Daha yoğun kullanım altında bilmiyorum. Yabancı sitelerde aynı ups için ps4 pro da tansfer süresinin yetmediği yorumları var. Ben aldıktan sonra bu yorumları okudum. Ama dediğim gibi testimde kesinti olmadı. Transfer süresi 6ms-10ms.

    Neyse sorun şu cihaz sürekli güce bağlı duruyor. Bu şekilde olması gerekir yorumlarını okudum. Aklımada yattı. Ama kullanmadığım zaman kapalı tutuyorum. Yinede sıcaklık var bayağı. Aklıma elektrik faturasını çok şişirirmi korkusu takıldı. Tahminim 10-20watt gibi bir harcaması varmış sanırım.

    Aynı ups kullanan yada bilgili arkadaşların tavsiye yada bilgi paylaşımları ne olur?

    Teşekkürler.

    Kullanmayacağınız zaman kapatmanız cihaz içindeki ısıyıda düşürecek ve akü ömrünü uzatacaktır sürekli fişe takılı kalma gibi bir zorunluluk.





  • Yarbay
    2138 Mesaj

    Sürekli fişe takılı kalma zorunluluğu yok mu diyorsunuz. O zaman batarya deşarj olmaz mı. Bu durumda şarj deşarj döngüsü artar buda bataryanın ömrünü kısaltır. Yada çok fazla deşarj olmazsa bu durumda çok fazla etki etmez belkide bataryanın ömrüne.
    |
    |
    C.E.L.L. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj

    Markası ''Powerful'' hocam. Ekran kartı herhangi bir uyarı vermiyor sadece monıtor kapanıp geliyor. Ya oyun filan oynarken gitmesi can sıkıcı

    |
    |
    C.E.L.L. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    12464 Mesaj

    @speedycruiser

    1 gecede akü yeniden şarj başlatacak kadar boşalmaz hatta benim çift akülü ups 17 saat şebekeye bağlı olmadığı halde açınca şarj moduna geçmedi apc marka.


    @cenkbora

    Ups sürekli devreye girip çıktığına göre voltajı çok dalgalanan bir bölgedesiniz sanırım, monitörün adaptörü/güç kaynağı bu devreye girip çıkmalardaki gecikmeyi tolere edemiyor olabilir eski bir monitörmü?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.E.L.L. -- 7 Nisan 2021; 23:1:44 >
  • Binbaşı
    1454 Mesaj

    Evet hocam
    Tüm line interactive ve online ups’ler boşta elektrik çeker. Line interactive’ler 15w civarı oluyor. Online olanlar daha fazla olması lazım
    |
    |
    cenkbora kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj

    Monitör eski değil hocam. Viewsonic 24" Monitör ama dogu bölgesindeyim ve büyük ihtimalle dalgalanma olduğu için yapıyor çünkü eskiden elektrik çok kesilirdi. Peki buna benim yapabileceğim herhangi bir şey var mı?Teşekkür ederim




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    C.E.L.L. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj

    Hocam benim yapabileceğim bir şey var mı? Teşekkür ederim




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kill1033 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar. İşyerimde 3d yazıcı için UPS alacağım ancak fazla bir bilgim yok. Biraz araştırdım. Online ups alacağım. Fiyatı önemli değil. 2 3 saat 3d yazıcıyı açık kalması gerek hiç kesintiye uğramadan. Siz değerli arkadaşlarımım fikirleri nedir ? Hangi marka model almam gerek ? Dediğim gibi fiyat hiç önemli değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    12464 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkbora

    Monitör eski değil hocam. Viewsonic 24" Monitör ama dogu bölgesindeyim ve büyük ihtimalle dalgalanma olduğu için yapıyor çünkü eskiden elektrik çok kesilirdi. Peki buna benim yapabileceğim herhangi bir şey var mı?Teşekkür ederim

    Ups başka aletler kullanılırken sorun çıkarıyormu mesela elektrik kesilince başka aletleri açık tutabiliyormu yada voltaj dalgalanması yani monitörün kapandığı durumlarda başka aleti açık tutabiliyormu öyleyse ups de bir sorun yok monitör fazla hassas onun için regulatör kullanılabilirsiniz mesela şöyle birşey:


    https://www.hepsiburada.com/fcm-kombi-1kva-regulatoru-roleli-p-BD20060


    Bir diğer seçenekde varyaklı regülatör kullanmak bu şekilde ups yi direk bu regülatöre bağlayıp kullanabilirsiniz üstte ucuz olan regülatör röleli buna ups bağladığınızda regulatörün voltajı ayarladığı anlarda ups nin devreye girip çıkma ihtimali var varyaklı modelde böyle birşey olmaz mesela şu:


    https://www.hepsiburada.com/fcm-fsv-11-3-5kva-otomatik-voltaj-regulatoru-160-250vac-p-HBV00000HJZIJ?magaza=FCM


    Şebeke zaten sıkıntılı sizde bunun 10 kva lık olanını alın mesela tüm evi korumaya alın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.E.L.L. -- 11 Nisan 2021; 0:18:9 >




  • Yüzbaşı
    677 Mesaj

    Hocam cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Sadece bilgisayar bağlı ups ye ve elektirik gidince de cihaz açık kalıyor. Üstteki regelatöre bir bakayım.

    |
    |
    C.E.L.L. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1489 Mesaj
    Arkadaşlar tunçmatik 850va var. Açmaya çalışıyorum yeşil ışık çok seri şekilde tıktıktık yanıp sönüyor. Prize takıncada aynı şekilde. Aküyü ölçtüm 9.6 v çıktı boşta. Sorunu nedir?


    Edit : upsi arabama indirdim bi şekilde araç aküsüne + - bağladım ups açıldı. Evdeki gibi turuncu ışık yandı 3-4 saniyede bir dit dit öttü. Yalnız priz çıkışlarını ölçtüğümde 160v gibi bi değer verdi bunu anlayamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MEMATİ -- 17 Nisan 2021; 19:6:11 >
    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Bitcoin Alım Satım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
sakarya escort
nevşehir escort
kayseri escort
sakarya avukat
webmaster forum
buca escort bayan